SZOK© - Diagnoza Nastawienia do Zmian w Organizacji
  • slajd1 slajd1
  • slajd2 slajd2
  • slajd3 slajd3
  • slajd4 slajd4
  • slajd5 slajd5
  • slajd6 slajd6
  • slajd7 slajd7
  • slajd8 slajd8
  • slajd9 slajd9
  • slajd10 slajd10
  • slajd11 slajd11
  • slajd12 slajd12
  • slajd13 slajd13
  • slajd14 slajd14
  • slajd15 slajd15
  • slajd16 slajd16
  • slajd17 slajd17
  • slajd18 slajd18
  • slajd19 slajd19
  • slajd20 slajd20
  • slajd21 slajd21
  • slajd22 slajd22
  • slajd23 slajd23
  • slajd24 slajd24
  • slajd25 slajd25
  • slajd26 slajd26
  • slajd27 slajd27
  • slajd28 slajd28
  • slajd29 slajd29
  • slajd30 slajd30
  • slajd31 slajd31
  • slajd32 slajd32
  • slajd33 slajd33
  • slajd34 slajd34
  • slajd35 slajd35
  • slajd36 slajd36
  • slajd37 slajd37
  • slajd38 slajd38
  • slajd39 slajd39
  • slajd40 slajd40
  • slajd41 slajd41

 

Ciągłe wprowadzanie zmian stanowi jedyny stały czynnik organizacji. Reorganizacje, redukcje, dzielenie, łączenie są na porządku dziennym.

Powszechnym problemem staje się obecnie OBNIŻANIE KOSZTÓW wymuszone sytuacją ekonomiczną. Nierzadko wprowadzenie jednej zmiany wiąże się ściśle z koniecznością wprowadzenia lub opracowania następnych.

Stawia to organizacji i jej pracownikom wysokie wymagania dotyczące zdolności adaptacyjnych.

WIZA© - Warsztat Interaktywny dla Zarządów i Grup Menedżerskich

 

Bazując na psychologicznej teorii dynamiki grup, opracowaliśmy warsztat, który łączy w sobie cechy treningu z projektem badawczym.

Głęboka diagnoza funkcjonowania grupy menedżerskiej, analiza jej spójności i efektywności, oraz praca nad programem zmian - to tylko niektóre z elementów tego warsztatu.

Specyficzne cechy warsztatu to jego interaktywność oraz pisemny raport, który podsumowuje pracę zespołu.

BPS - Badanie Potrzeb Szkoleniowych w Organizacjach

W procesie kształcenia pracowników liczy się skuteczność realizowanych szkoleń, ich przydatność dla przedsiębiorstwa i optymalność pod względem kosztów.

Rodzą się pytania:

  • Czy ustalana tematyka i zakres szkoleń są zgodne z planem strategicznym przedsiębiorstwa?
  • Czy realizowane szkolenia odpowiadają rzeczywistym potrzebom pracowników?
  • Czy osiągane przez szkolenia efekty są adekwatne do ponoszonych na nie nakładów?
Proponujemy opracowaną przez naszą firmę metodę PBS, która pomoże skutecznie odpowiedzieć na te pytania. Metoda ta jest szczególnie przydatna w przedsiębiorstwach o rozbudowanej strukturze organizacyjnej i dużej liczbie pracowników. Zastosowana w niej statystyczna analiza danych pozwala uzyskać dużą trafność.
BAHA© - Badanie Pionu Handlowego
Badanie pionu handlowego

Jeśli wyniki Pionu Sprzedaży nie są zadawalające, jeśli kolejna zmiana na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży nie przyniosła efektów - czas pomyśleć o gruntownej analizie działania całego Pionu Handlowego.

Z myślą a takich przypadkach przygotowaliśmy narzędzie badawcze BAHA©, które na bazie ustrukturalizowanego wywiadu, analizy dokumentów i procedur wewnętrznych oraz studium przypadku, ukazuje słabe i mocne strony działania Pionu Handlowego.

APER - Audyt Personalny

Audyt personalnyGłębokie badanie zespołu - najczęściej pracowników jednego działu - pod kątem zdolności do realizacji stawianych przed nim zadań, zarówno w aspekcie indywidualnym jak i pracy zespołowej.

W badaniu wykorzystywane są testy kompetencji, testy osobowościowe, assessment center, studia przypadków itp.

Badanie ma na celu poprawę funkcjonowania zespołu pracowników i określenie jego słabych i mocnych stron.

CO - Centrum Oceny

Centum ocenyAssessment Center to głębokie badanie osób pracujących na stanowiskach menedżerskich lub kandydujących na nie.

Badanie zaczyna się od stworzenia profilu stanowiska - zespołu cech osobowościowo-kognitywnych wymaganych do skutecznego realizowania zadań na stanowisku.

Następnie poprzez dopasowane do tego profilu narzędzia testowe, studia przypadków i wywiady strukturalne dokonuje się dogłębnej analizy stopnia dopasowania badanej osoby do profilu stanowiska.

SOP - System Ocen Pracowniczych
Ocena pracownicza 360Okresowe ocena pracowników to podstawa efektywnego zarządzania organizacją. Jest to również punkt wyjścia do okresowych zmian w siatce wynagrodzeń i systemie premiowania. Badanie opiera się na tzw. Metodzie Oceny 360°, w której pracownik:
  • ocenia sam siebie,
  • jest oceniany przez swoich przełożonych,
  • jest oceniany przez swoich kolegów lub podwładnych,
  • a w przypadku pracowników działu obsługi klenta i sprzedaży, można poprosić o ocenę również klientów.
Ustrukturalizowana konstrukcja badania daje wysoce obiektywne wyniki analizy.